dilluns, 7 de novembre del 2011

Bon dia a tothom!

Volia encetar el bloc d'enguany amb una notícia que m'ha semblat espantosa. Resulta que, a l'estat americà de Michigan, s'ha aprovat una llei que consent el bullying si es fa per motius religiosos. Tot això fa que em qüestioni una sèrie de preguntes...

No és el bullying una forma com qualsevol altra d'assetjament?
On han anat a parar els drets humans?
No hi ha res que l'ONU hi pugui fer?
No trobau que l'aprovació d'aquesta llei hauria de ser, com a mínim, apel·lable?

Debat obert! L'enllaç de la notícia, amb un vídeo de la senadora Gretchen Whitmer que manifesta la seva indiganció, us apareix just a sota.



2 comentaris:

  1. Bon dia companys!

    En primer lloc, donar les gràcies a n'en Tomeu per donar-nos a conèixer aquesta notícia.
    La veritat és que m'ha impactat moltíssim.
    Pens que l'assetjament escolar no ha de tolerar-se per cap mena de motiu. És un tema molt delicat, atès que molts cops està en perill la vida de les persones. I finalment, jo també em faig les mateixes preguntes que en Tomeu. No hi ha ningú que pugui evitar aquestes bestieses?

    ResponElimina
  2. Bon dia a tots!

    A banda de dir que em sembla denigrant que es puguin fer aquestes lleis, m'agradaria saber com, nosaltres professors, podem evitar el bullyng dins les aules... un parell d'idees?

    ResponElimina